Det ändras i min hjärna!


Jag vill citera en pojke som jag intervjuade och frågade vad han tänkte på när han hörde ordet dans:

"Jag tänker på vad som helst, det blir annorlunda. Den ändras i min hjärna"

Just nu är jag i ett sådant stadie. Jag går runt som en zombie och förstår inte mycket om vad som händer runtomkring mig. Och det jag förstår blir vad som helst "Det ändras i min hjärna"




Definitiv ett tillfälle där allt blev crazybananas och kropp och intellekt inte riktigt hängde ihop!

Undrar om man ska hitta på ngt crazy denna sommar också?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ida



Bra jobbat! Jag hade aldrig hoppat av ett flygplan kan jag säga men ibland måste man våga så sånna här underbara bilder och upplevelser kommer till.

Good work!;)

2011-06-04 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0