Feel the rythm!



Att kunna känna pulsen i kroppen och sedan jobba med eller emot den är ibland svårare än vad man tror.

Även om jag är en dansare så ge mig en ny stil, en ny rytm att förhålla mig till så är det som att börja om igen...

eller njae.. inte riktigt.. men nästan...

Lite som för en musiker att lära sig ett nytt intrument. Tar ju inte lika lång tid för en som aldrig spelat förr men det är ändå en utmaning.

Vi har haft perclektion idag och det är bland de roligaste och mest givande lektionerna vi haft förutom dansen. Jag älskar också vetskapen av att så många av instrumenten har sin grund i Latinamerika.

Man känner som sina rötter då ;)
Jag kan aldrig stå still när jag hör en rytm, jag vill till CUBA nu och dansa Salsa!!!



Kaos?!



Nejdå, PDP har kollen ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0