Att fira med hallon!



Japp! idag firar jag att jag hållt mig till LCHF i två hela veckor, woho!!

Och det går fortfarande åt rätt håll!

Detta betyder att jag idag fick unna mig lite hallon. Såg precis i en superbra blogg att man helst INTE ska unna sig ngt ätbart när man e glad för att det går bra i dieten. Men det valde jag att ignorera för nu banne mig skulle jag ha hallon!

Jag gjorde LCHF pannkakor med kokos i och hade grädde och hallon bredvid. Det vara bara det att smaksensationen var ingen höjdare för att hela jag är ett förkylningsmonster och sånna har inga smaklökar.

Tji fick jag!
Får spara resten till ett bättre tillfälle när jag ska "fira" haha

Jag fuskade med träningen idag, för jag höll mig ifrån moderna men kunde inte låta bli att dansa när vi skulle lära oss den första koreografin inför Bartömningen. Sen var jag ju uppvärmd så då kunde jag lika gärna köra på Baletten.

NO GOOD!



Tack till Sandor som hjälpte mig att kirra de bästa pannkakorna!

Nu ska jag, en kopp te och filt titta på schlager! Skulle egentligen vart med Carro men min ork ens att säga "totally awzm" är minimal, och DÅ är det kris!

Tur att jag både har henne och pappa på kort avstånd, dvs till mobilen så jag kan hetsa och kolla av läget vilka vi hejar på :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: maria

Åh, du är så duktig! Två veckor! wihu!!!



Vi måste ses snart!

2011-05-11 @ 00:41:16
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marlene

Vi måste VERKLIGEN ses snart :) PUSS

2011-05-11 @ 08:29:24
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0