För tidigt!

Har vaknat alldeles för tidigt för mitt eget bästa, igen!
Det är något med att ha mkt att göra och den underbara norrlands solen som vägrar att gå ned så här vid sommartider.
Men men, har ändå sovit sju timmar... eller nåt...

Jag har tänkt att ni kanske undrar varför jag inte skriver om min träning längre. Alltså styrke- och konditionsträningen... Den är helt enkelt on hold! Måste måste prioritera min dansträning och min hälsa helt enkelt :) Har varit sjukt mycket att göra som ni läst. Mina benstrålningar har det varit lite sisådär med så jag har tänkt att nu, den sista månaden i skolan, kör jag all in på dansen och PDP repen. Jag får satsa på den krassa viktlyftningen och löpningen efter denna vecka :)
But hey, nu ska vi inte va sånna för dansträning är rätt så tufft det med ;)
Hörs och ses!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0