Går åt rätt håll...


Tjing, morning, godmorgon!

Idag var jag uppe waaay to early! Men jag e inte förvånad, har iksom fullsäckat schema. Igår gick seminariet bra men imorn e det en till PLUS att jag ska examineras när jag dansar med barnen.

Den är tung!

Vi repade med Maria och Pontus igår inför vårsittningen och det ska bli riktigt kul att få dansa för lite publik igen. Men det som jag faktiskt börjar bli riktigt pirrig inför är att jag faktiskt ska sjunga imorgon, själv, live, i studio C på musikhögskolan.

Är jag galen eller galen? Ja, jag vet inte.. Har alltid gett mig på crazy things och att sjunga bland massa musikexperter är kanske bland det modigaste/dummaste jag kommer att göra.

hursom, idag ska jag repa med bandet och lovar att meddela hur det gick :)

Just det, en annan sak! Jag har nu kört LCHF i en vecka och jag kan ju säga att det går åt rätt håll iaf ;) BIG LIKE!



Jag och Empan repar med konfrencieerna inför Vårsittningen.

Bilden, totally tagen från PDP:s blogg

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: maria

du är en så himla gryyyyyym tjej, marre!!! <3

2011-05-03 @ 10:57:30
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com
Postat av: Marre

Åh vad gullig du är baby!

2011-05-03 @ 12:21:30
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0