Konsert, flamenco och genrep!

Mina fötter värker av flamencon!
Min kropp skriker efter sömn och spabehandling!
Men ändå har jag värsta kicken och svävar som på moln. GAAAH vad dansen gör mig glad!
Genrepet med Fabriken gick superbra och mina PDP:s är fantastiska. Sandor och Mallan har gjort ett stort jobb som fixat streetkoreografin till Lapdance och imorgon ÄNTLIGEN ska vi få visa upp den.
Det som händer imorgon också är att vi ska visa Sevillanas vid skolans entré och Acusticum, tillsammans med livemusik (strax innan 12). Har jag sagt att jag älskar att gå på Musikhögskola?
Sen fick vi chansen att köra på världens mysigaste konsert idag med Pitegospel och det var LOVEY. Puss och tack till Maria Clauss och hennes fantastiska musiker. En extra stjärna till Lina Larsdotter som är både super amazing på det hon gör och har det varmaste uttrycket!
Ja, nu är väl dags att sova??
Svårt att tagga ned bara...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0