Ladies, ibland är det väldigt enkelt!

Igår blev jag tillfrågad om jag skulle ut på Challenge med ngr dansbruttor.
Först var min spontana tanke: "Ja varför inte?" Kort därefter förstod jag att det absolut inte skulle vara möjligt med tanke på att jag har en samlad trötthet sen typ tre veckor tillbaka och gårdagen var fullkomligt späckad med aktiviteter och intryck.
Det blev en myskväll med tjejorna med fika, PDP by night inspelningen och "He's just not that into you" Vi var mycket nöjda med det vi såg på inspelningen och jag känner mig otroligt stolt över det vi presterade:)
"He's just not that into you" är en mycket charmig film som handlar om hur vi tjejer alltid försöker hitta bortförklaringar till varför en kille inte hör av sig eller beter sig som ett så kallat "svin".
Jag kommer ihåg när min bästa vän Maria introducerade den linen till mig på Kreta -06:
"Marre, maybe he's just not that into you!"
Det var då som att jag fick en fet knockout och Ahaupplevelse på samma gång!
Ja visst ladies, ibland är det så simpelt så sluta överanalysera!
FIKA med PDP gänget plus Martin!
Jag fick självklart undvika kladdkakan, men det andra gick an ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0