Levande!



När jag dansar med barnen känner jag mig levande!

Det handlar som exentiella ögonblick.

De uppfattar stunden här och nu.

De kan kliva in i en värld för att vips sedan vara i nästa utan problem!

De är ännu inte påverkade av samhällets regler och normer, utan de bara är!

Att få dansa med barnen är ett privelegium, de får mig att utvecklas och låta mig också få ta del av deras fantastiska värld!







Jag och Malin på vår "Dans i skolan examination".

Bilderna är tagna från PDP:s fantastiska blogg.

Må gott vänner!


Kommentarer
Postat av: Mecka pecka

Vilka härliga bilder!!

Kul att få examineras med "verkliga" barn :) Vi fick inte uppleva den lyxen.

2011-05-06 @ 10:44:54
URL: http://goofan.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ja visst e de fina :) Ja det var verkligen kul att få vara ute fältet med de och få de till skolan för att examineras :)

2011-05-07 @ 09:55:14
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Therese Bonnevier

Hej vännen!



De hade ett dansprojekt på min förra VFU-förskola, där dansläraren var utbildad i Piteå.. Kände igen uppgiften, den körde vi med barnen :)

Du verkar ha så kul, det glädjer mej!

Kram

2011-05-13 @ 22:50:49
Postat av: Marlene

Ja gumman, känns helt rätt min utbildning. Har superkul men det går i sånt tempo att ibland glömmer man bort att bara stanna upp och njuta i stunden :) Hoppas att du har det fint också babe! Massa kramar

2011-05-14 @ 08:48:16
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0