Många järn i elden!


Ja, VERKLIGEN!

Nu har vi suttit med brudarna, både dans och musikrepresentanter och knåpat ihop vårt projektarbete.

Jag håller på att fixa ljus till vår show och hoppas att det ska gå igenom. Och samtidigt som brudarna ska till stan och kirra outfits ska jag och Sandor fixa nästa koreografi.

Sen är dags för rep igen!

Och i pauserna ska jag skriva rapporten till Cecilia.
Just det! Ikväll ska vi även ha systuga, tyll, färg och knappnålar ska flyga.

Förstår ni något av det jag skriver om?? Nää inte jag heller haha och mitt i allt detta så går jag även och snorar och är ganska så mycket förkyld!

Men det e chill! Jag har varit med om värre :)



Halvt hängig, men väldigt pepp egentligen :)

Puss på er och ha en bäst eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: maria

Fina du! Ni är så jävla duktiga!

2011-05-09 @ 14:16:34
URL: http://radlergoespitea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0