Pite Dance Project!

Nu ska ni får höra:
Allt material är ute!!! Nu ska vi bara köra stenhårt och sätta allt! Det sista av allt blir cleaning och testa scen. Jag är hur taggad som helst och det är så VÄRT allt jobb.
För er som undrar så står PDP för Pite Dance project! Och efter kicken från uppträdandet igår är vi återigen igång med stormsteg. Det är ju redan på fredag som vi ska ha vår alldeles egna show!
"PDP BY NIGHT!"
(Ps. Ni som såg oss dansa igår och gillade, gå in på FB och gilla där också ;))

Är bjuden på fest men måste nog banga, skulle egentligen städa men har blivit tillsagd att chilla ;) Borde tvätta men får se om jag kan ta mig ur soffan vid tio för att ta mig ända ned till tvättstugan...
Blir nog en vågrätt position all night long, med TV:n!! den bestämde sig idag för att börja fungera, hurra!! :)

Puss på er!
/Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0