Pluggtaktik; sova??


Hemma igen i min lilla lya!

Har nämnt det förr men nämner det igen. Åh vad jag älskar mitt hem!

Helgen har varit lovely och jag e fylld med massa energi.

Satt på flyget och försökte plugga på vår rapport vi skrivit inför seminariet imorgon och det resulterade i att jag somnade. Sedan satt jag i taxin och slumrade hela vägen hem, samtidigt som jag hörde biografin om den fantastiska sångerskan Aretha Franklin i bakgrunden.

Mer Aretha i Marres liv tack!

Jag tänkte nu somna med rapporten under kudden och tro på att den taktiken fungerar.
Hälsa och lärande var det...hur svårt kan det va?!?




Tänk på mig imorn bitti ;)

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Marre!!!! Kan inte du göra typ en "grand tour" - the casa de Marre?! Vill så gära se hur du bor? Pussssss

2011-05-01 @ 23:57:00
URL: http://dramafollowsme.bloggplatsen.se
Postat av: Marre

Hej gums! Absolut ska jag göra det ;) Ska bar astäda undan lite först :)



PUSS

2011-05-02 @ 08:12:08
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0