Popular!


Det är "inför Eurovision" nu på SVT1.

Och det är ju något fenomenaliskt med tuggummipop. Ju mer man lyssnar på det desto mer hjärntvättad blir man och till slut tycker man ju att det är riktigt bra.

Nej men Eric Saade är ju en artist och jag hoppas starkt på honom och att vi kommer långt med Popular. Jag stöder artisteri. Även om musiken inte är unik och tonerna inte är klockrena så handlar det om att leverera! Och om det är något som mr. Saade gör så är det att leverera BIG TIME.

Han bjuder på en show, och DET mina damer och herrar ska inte underskattas.
Även det är en del av konsten!

Just nu känner inte jag mig så himla "popular" med tanke på att jag är sjukt trött och utmattad. Men det är bara av roliga saker. Har fått jazza loss och ganska svår jazz deessutom. Sen har vi fått ösa på med Gospeln med det grymmaste kompet.

Konserten på lördag kommer att bli TOTALLY AWZM!



Min stjärnstatus just nu, är inte riktigt on a high level.

Men imorn, då ni... då kör vi igen.
PDP ska karnevala loss på vårsittningen, yeaahh!!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0