Skogen och jag!


Var ute på promenad en 7km promenad med pappa.

Var lite sugen på att springa egentligen men måste nog ta det lugnt ett tag till med tanke på att förkylningen inte har släppt helt.

Nu är jag hemma och surfar runt efter jobb i Piteå, men det ser lite mörkt ut. Har varit väldigt chill hittintills men sommaren är snart här och det kan faktiskt se ut som att jag får ett sommarlov?!? Vad hände där? Plånboken tycker inte om det riktigt men själen skulle nog inte banga på lite ledigt :)

Det löser sig alltid! När jag slutade Bjärnum hade jag inget jobb och visste inte vad jag skulle göra med mitt liv, Sen trillade det in 3 jobbförslag och jag hamnade på Solvik...
Livet tar sina oväntade vändingar och brukar öppna sina dörrar förr eller senare!



Skogen, härliga frizon!

Dags att tagga till inför Eurovision.

Rapporterar mer sen :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0