Sömnig...


Sova... det var ju det med att sova.. Det är inte min starkaste sida som ni kanske vet.
Men när jag är hemma hemma brukar jag inte göra så mycket mer än att sova...

Jag blir otroligt avslappnad och det bästa är att somna medan det är vimmel och sällskap runtomkring.
Då känns det som PERFEKT läge att somna.

Kul sällskap? Nej kanske inte men sjukt nice är det!

Återhämtning, ja tack :)



Nu hoppas jag bara inte att jag somnar till Eurovision, skulle ju bli sjukt dålig stämning då ;)!

PUSS alla!


Kommentarer
Postat av: Totally Sandor

Hahaha SOM OM DU skulle somna till det! Kärlek Latina <3

2011-05-14 @ 19:23:25
Postat av: Marlene

haha du hade så rätt! OFTA jag somnar till Eurovision ;) PUSS baby!

2011-05-15 @ 11:00:51
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0