Taggtråd!


Då har jag också drabbats av förkylningen som går bland mina peeps.
Känns som taggtråd i halsen..

Men men, det var väl dags. Typ ett år sen sist jag var sjuk.
Tur att alla uppträdanden var förra veckan. Denna vecka är det "bara" massa rep som gäller...

Men det är något fint med att känna sig sjuk och det är att man känner sig så liten och svag. Man kan inte göra så mycket mer än att bara va för kroppen orkar inte göra något annat.

Blir lite meckigt för att vi ska fortsätta lära oss Lapdance idag, men jag får markera... om det går att låta bli att köra fullt ut...

Snart kommer min babe, Johanna och vi ska skriva om barnmotorik och hur dansen förankras i barnens kroppar.



Johanna ska också få prova mina nya skills i köket.

Till lunch kommer de att bli ungsgratinerad köttfärsomelett :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0