Tänkvärt...


Har varit ute i regnet på promenad runt Råstasjön!

Härligt säger jag för jag hade sällskap utav en av mina absolut bästa vänner, min far, och promenader är ju det som ger mig lugn och tid att få vara ett med stunden.




Snart ska jag träffa mina PDP:s och jag har egentligen inte pratat så mycket i min blogg om vad PDP står för och vad det innebär. Här bjuder jag på ett blogginlägg från 12/5-11 www.xoxopdp.blogg.se:




Varför PDP?


Det finns många som har ställt frågan: Vad vill ni? Är ni seriösa?
Detta ska vi självklart svara på. PDP är helt klart seriösa. Vi är en grupp tjejer som bildar en dansgrupp. Med dansgrupp vill vi mena på att vi kan uppträda, ha dansklasser, hålla i workshops, turnera med mera. Vi vill även främja dansen i samhället och jobba för att få in dans på skolschemat för barn och unga.

Vi har just nu två dansgigs på gång som är den 20:e maj och 27:e maj. Men det finns fler datum som kommer att komma upp. Är ni mer nyfikna på PDP, kontakta oss på:
[email protected] eller skriv till oss direkt här på bloggen. 

Precis som ett musikband, är PDP ett band inom dansen. Vi dansar med dig, för dig, om dig! Gå in på vår Facebook sida och tryck på
LIKE så hänger ni med i alla nyheter som rör PDP.


 

 


 


Så mina fina bloggläsare!
Varför inte stötta oss och hjälpa till att få dansen till en självklar konstform ute i samhället? 
Gå in på FB och LIKE!

Det är tid att dansen också får stå i fronten!

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0