Tradition!

Dagen avslutades mycket bra igår!
Grill med god sallad och sås, mums mums mums.
Och det viktigaste av allt var att Jojo och Pelle hittade hit!
Jag har som vanligt vaknat med tuppen och de andra börjar smått känna av det så jag hör rörelser.
Idag blir det plugg och resa hem till Pitäää! Hade varit nice att stanna en dag till men det e som det e. Nu gäller det verkligen att ge all in den sista tiden som är kvar.
Det handlar om projektarbeten, rapportskrivande, musiktenta, examinationer, resa till Stockholm och massa koreograferande. Allt detta under majmånad.
Hej liv :)
Andra året i rad jag firar med detta fina par.
En början på tradition kan man säga :)
Nu ska jag kirra frukost åt folket!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0