En konstnärssjäl kommer alltid att fortsätta leka!


Då blev det en otroligt lyckad examinering.
Barnen var glada och älskade att dansa i våra stora salar och nu har jag fått ett bra omdöme på min första examination som danslärare, NICE!

Vi hade otroligt intressanta diskussioner på seminariet om lekens betydelse i barnens lärande. Jag är återigen så tacksam över min klass som jag går i och att vi har en sådan driven och passionerad konstnärlig ledare. All cred till henne som gjort det möjligt att jag går denna utbildning!

En konstnärs skapande är ett sätt att avtäcka verkligheten som betraktaren sedan är fri att tolka!

På kvällen var det dags för elevkonserten.
Det gick helt ok!
Jag kan känna att det är nyttigt att sjunga för en annan publik och i ett sammanhang där man egentligen inte känner någon man gigar med eller någon av de andra sångarna.

Jag är otroligt glad för att de hade ordnat ett band, finns ingen häftigare känsla än att få sjunga med fullt komp. Och jäkligt grymt dessutom.



Passar på att tacka Bea som varit min sångfröken detta år :)


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0