Utslagen hjältinna!

Okej, tänk er detta:
6 timmars sömn, fyra danslektioner, ett uppträdande och photosession på det.
Har verkligen kommit hem nyss och vet nu varken vad jag heter eller kommer ifrån haha.
Måste bara ta det lugnt, medan alla andra redan börjat förfesta inför kvällens stora händelse: FABRIKEN!
Då är det på't igen. Smink, outfit, tagga till med PDP, värma upp och sen SHOWTIME!
nedan ser ni ett försök till att se pigg ut för er läsare men det går inte att förneka:
Just nu är jag en utslagen hjältinna!
Här ska powernapas för det har mamma sagt är bra ;)
PUSS så länge!
ps. min digitalbox, skype och comviqmobil, eltandborste är under semifunktion... jag och apparater....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0