What a day!


Moderna klassen var amazing! Underbart bara att få köra och vara ett med golvet!

hör ni på den??

för några månader sen så tyckte jag praktiskt taget att golvet inte alls var min grej men nu kan jag bara känna behovet att få mojsa och dansa med gravitationens tyngd. flum flum men roligt att höra själv att man utvecklas i sitt tänk.

Sångrepet gick bra. Måste fajtas lite med mina hjärnspöken och bara satsa på att ha kul! Jag e ju den jag e och mer än så går inte att göra.
Men grymt komp och det ska bli sjukt kul att köra Gavin Degraw's: "In love with a girl".

Sen har vi också dansrepat med Maria och Pontus idag igen.
Åh vad kul det kommer att vara att få dansa på fredag. Även om tre minuter inte är så lång tid och dansen inte är den mest avancerad, men tid lägger man ned oavsett!

Perfektion is the shit!



It's all about the Slutpose ;)

Nu ska jag plugga inför seminariet!

Puss och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0