Dansa, dansa, dansa!

Jag har fått dansa massa idag!
Totalt fyra klasser <3
Har jag nämnt tidigare att jag älskar att dansa?? :)
Igår längtade jag efter att få dansa modernt (hör på den ;)) och det var lovely! Gillar frasen vi får göra och sedan fick vi också repa med kammarkören med en modern koregrafi vi gjort vilket var superkul. ALLTID roligt att få samarbeta med musiker.
OCH det roligaste av allt är ju att jag fått jazza och vi håller på att repa inför stipendieutdelning i Luleå nästa vecka med vår danslärare. Vi har flummat och garvat och det är då precis som det ska va under rep!
Jag vill också tacka Steffe Peffe, Gabbi och Moris för en sjukt rolig och musikalig middag ikväll på kåren.
Jag vann en tävling som gick ut på att gissa från vilken musikal låten kom från, sjukt ivrig och glad tjej haha.
Har kommit på att jag faktiskt har en liten tävlingsmänniska inom mig ändå ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0