"LÄRAN OM LÄRANDET" Klyschig rubrik? Men a...

img_2973 (MMS)

"LÄRAN OM LÄRANDET" Klyschig rubrik? Men ack så sann! Varje dag, under min praktik, får jag lära mig att förankra teori till praktik. Alla visdomsord, alla teknikklasser, alla inspirationskällor jag mött... Det är nu jag får skapa mina egna danslektioner får möta kidsen därute och skapa erfarenheter. Kul och läskigt på samma gång, men mest kul;) För övrigt så älskar jag att få samarbeta med min fina vän Maria och se henne in action. Hon om ngn är en stor inspirationskälla inom läraryrket!  Puss alla o natti! Ps. Bjuder på en random bild från lite uppvärmning inför "Dans i Novembermörkret":)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0