"Ta ria ria pi, ta ria ria"

Att spela kastanjetter e en hel värld för sig! Jag kan lova att  igår kväll, i tre timmar i sträck, hade mina hjärnceller fullt sjå att få in tredje Sevillanas och sedan dessutom försöka spela och dansa med kastanjetterna.
Jag får "Ta och pi" i ramsan att låta och resten får jag öva på så att drillarna får sitt schyssta sound ;)
Annars så trivs jag superbra på min praktikplats och älskar att jag utmanas varje dag i nya situationer.
More dance and music to the children!
Puss på er!
"Ta ria ria pi, ta ria ria"
<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha. Känner verkligen igen det där alltså! ;) Kastanjetter. Mums! Kämpa på! Puss

2011-11-28 @ 12:35:37
URL: http://mawiiiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0