"Furunäset hotell och konferens"!

Igår körde, Empan, Agnes, Malin M och jag från PDP"Furunäset hotell och konferens" för pappa Morins 50-års fest.
Jag kan ju meddela att vi blev väl om händertagna och showen blev mycket uppskattad.
Anders, födelsedagsbarnet, dansade med oss på polisdansen, vi stampade och hurrade på flamencon och vi svängde på höfterna och bjöd på akrobatiska konster på Las Vegas.
En mycket lång men lyckad kväll med mycket garv, godis och kostymer.
Det var också GRYMT att få dansa till livebandet "Hat over hills".
image descriptionimage description'
På väg att entra hotellet.
image description
Jag var överlycklig för allt gott vi fick, här skulle vi inte gå i  nöd medan vi väntade!
Vår och kvällens fina värdinna!
Malin med sin Marcus!
Sevillanas på G!
Brudarna håller i en klassisk "Dans i skolan" lektion... Det började -78...:)
Det tog några timmar innan vi fick dansa sista låten men det var det värt!
Jag kände adrenalinet pumpa på scen och showade loss som aldrig förr.
Jag har nu ont i en stor del av min kropp och är helt slut in my mind men det är bara att köra på!
dax för rep kl.10!
Puss och ha en SKÖN söndag för mig med ;)
TACK BRUDAR FÖR EN AWZM SHOWNIGHT!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fasen att man missade det där, såg riktigt kul ut och fina var ni också:)



Puss och kram <3

2011-10-02 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0