Shownight!

Jag måste säga att jag rider lite på en lyckovåg just nu!
Showkvällen var AMAZING! Jag längtar tills jag själv får se showen. Publiken var helt underbar och supertaggade och vi var sååå "on fire". Jag gjorde misstaget att inte ha vattenflaska bakom scenen, jag tänkte "Jag har ju klarat mig på varje rep utan att dricka" BIG MISTAKE!
Efter öppningsnumret "Run the "world" var jag så torr i munnen så jag visste inte hur jag skulle palla. BUT I did! När man väl står på scenen är det bara att kötta och leverera för dem som tittar och då glöms alla eventuella besvärligheter bort ;)
j
Innan showtime, en av våra gästdansare, Linus Nygren hjälper mig att locka håret :)
"Motherlover"
Foto: Cecilia Lundmark
"Discoland"
Foto: Cecilia Lundmark
PDP - Pite Dance Project

Stolta brudar!
"We did it!"
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0