Värd fredag!

Jag hade en superfinkväll igår!
det började med att jag blev bjuden hem till Marie på lite middag. Jag fick dessutom LCHFkladdkaka till efterrätt med mintsmak, heaven! Stekt strimlad vitkål istället för pasta, funkar hur bra som helst!
Efteråt var det dags för mig att gå på dansföreställning. Alltid kul att titta på dans men då det var en modern föreställning kan jag bara återigen konstatera att jag VERKLIGEN är, har alltid varit och kommer alltid att förbli en jazzdansare.
Efter dansen gick vi till Valdinos och lyssnade på alla kandidatmusiker. Nio olika band på scenen och det var bara en skön, soft mysig kväll med mycket mingel och snygg musik. Jag njöt!
Dax för mig att städa, baka kladdis och pluggis innan kvällen!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0