Det pirrar!

Ja nu gör det verkligen det!!
Vi har satt igång med startnumret som vi ska ha på kårshowen den 14:e och det är så himla härligt att vara igång!
Det är GRYMT att få samarbeta med så proffsiga tjejer som gör hela PDP. Vill ni veta mer om oss och vilka vi är så gå in på bloggen där vi lägger ut personliga profiler varannan dag!
Jag har även fått reda på att jag kommer att få min praktik i Stockholm vilket gör mig stormlycklig.
Jag ska få komma HEM!!!
OCH så ska jag få praktisera på samma skola som Maria jobbar på. Jag kommer även att få teamworka med henne och koreografera till en musikal. GAAH! Kan det bli bättre??
En annan sak som är amazing är att jag ska få fint besök av mami i oktober och av Linda i november.
Som sagt jag svävar lite nu, and I love it!
(Bild från helgen i Skellefte)
Jag måste också passa på och säga GRATTIS till Per och Thess som har fått sin lilla lady!
Can't wait to meet her :)
Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0