fELET, film och födelsedag!

Jag måste ju lägga upp en bild från i fredags. Jag älskar denna skola som fullkomligt kryllar av talanger.
Och vet ni?? fElet körde "Brudar, brudar, brudar" haha Gissa om jag var lycklig då :)
Igår hade jag en skön mysdag med Hanna och Christopher.
Vi tittade på film, och jag kan rekomendera "The Rebound" som är en fin romantisk komedi (Totally in Marre style). Jag måste ju bara säga att Catherine Zeta-Jones måste vara en av de vackraste kvinnorna på planeten, tänk om man kunde se ut som hon i hennes ålder!
Sedan hade vi en spontan födelsedagsfirande för Christopher
. Han hade aldrig blivit firad under hösten förut så det kändes som att det var dags att ta tag i detta.
Kvällen fögylldes sen av Stand up på Sjöboden och tehäng hos mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0