fredagskväll del 2: Rockröj på kåren!

Jag säger alltid att jag inte är värsta rocktjejen, men jag går alltid igång på det! Kanske att det är min grej ändå ;) Sen finns det rock och rock och den som spelades igår tyckte jag var helt okej i min smak, låtar man kände igen och lagom mycket growl haha. Stor cred till Rocktreornas output, det märktes verkligen att de hade och kul och att de gav allt på scenen. Mer sånt från musiker säger jag! Sedan är ju Malin Brudell en helt fantastisk sångerska, en röst som är unik och bara klockren i rockchangern.
Okej jag känner mig som värsta recensenten, inte meningen! Men det är så nice att kunna sätta fingret på vad som var bra och vad jag tyckte höjde hela gigget! Nu ska jag sluta babbla och visa pics istället ;)
Fick också inspiration av kvällen till framtida koreografier...och DET är alltid nice ;)
Puss y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0