Idag har jag fått repa en massa och det ha...

img_8550 (MMS)

Idag har jag fått repa en massa och det ha gått otroligt smidigt. Öppningsnumret är kirrat och avslutningsnumret är också nästan helt utlärd. Vi avslutade dagen med en sjukt rolig Photosession inför kårkvällen den 14e. Showen heter "Massive Madness" och det bara pirrar i magen när jag tänker på allt som ska ingå i den. Jag är så tacksam oxå för att vi får samarbeta med så snälla och framförallt proffsiga studenter när man kör såna här projekt. Tack till Anton Svanborg och Anna Grape för hjälpen idag! Nu e jag på väg till Skellefte med de här finfina brudarna o min känsla för dagen tänker jag beskriva genom att sno ett citat från "Muriels bröllop": "My life is as good as an ABBAsong" Puss vänner o hoppas att ni oxå haft en AWZM söndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0