Morgonrapport!

Jag drömde att jag åt världens största glass på MAX.
Det vill säga att jag gjorde en "hemsk" avstickare från LCHF haha. Kan nog vara för att jag är något av en glasstjej och var med Christopher när han gjorde sina smarriga inköp igår.
Chrisopher är btw en av världens bästa :)
På kvällen var jag och såg rocktvåorna som var supergrymma. Gillade soundet och deras outfit och att inte förglömma ljud och ljus. Sjukt bra!
Nu har jag packat inför min lilla Skellefteweekend. Känns som att jag ska vara borta huuur länge som helst när jag kollar på min packning haha. Ska bli skönt att ta sig härifrån och se lite andra vyer.
Dags för modernt och balett och jag hoppas att mitt onda knä ska palla... Det här med knän är inte att leka med och jag har haft värk i det högra hela veckan... MECK!
Ha det bäst vänner och simma lugnt helgen ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0