Pepp på plugg!

Idag på förmiddagen var vi i vår AUOgrupp hemma hos Carro, och det var supereffektiva timmar, vilket gjorde mig otroligt pepp på mer plugg.
Tog mig till skolan sen för att cleana med Emelie. Det gick super och vår dans kommer att ha otroligt mycket placeringsbyten och power. That's how we like it.
Sedan skulle jag cleana med Johanna men det var som att min hjärna sa STOP. Så vi skjöt upp det till imorgonbitti (eftersom vi båda lyckligtvis är morgonmänniskor).
Regnet öste ner men det fick inte mig att stanna hemma, nej nej. Grisberget blev det med dess fem km. Efter det vart det Olas plågsamma vadövningar som aldrig tar slut. Lite nördig kände jag mig när jag stod vid trapphuset och körde 456 230 234 vadpressar, upp, ned, upp, ned... Men men, det kostar att ligga på topp ;)
Nu har jag ätit nötfärsbiffar med pepparsås och Zuchinni. Jag är mycket mätt och nöjd.
Får se vad kvällen bjuder på, kanske lite mer plugg medan man slötittar på "Idol" och "Ensam mamma söker".
Sounds like a plan ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0