Radio!

Gah vilken kick vi fick av att sända radio.
Det var ju faktiskt vår radiodebut så då får man vara så här "fjantigt glad".
Lite nervositet (eller ganska mycket) och en hel del fnitter, men vadfan. Sånt man får komma undan med som nybörjare ;) Kul att snacka födelsedag och kul att snacka överhuvudtaget. Okej... märker ni att jag är ganska så övertaggad ??haha
Men jag e glad, alltid kul när man känner igen sig själv och att man e på gränsen till att vara lite för mycket ;)
Tack till Stina för att vi fick vara med!

Sedan så har vi haft vårt första PDPrep inför 14:e okt och stronga Sandor och Johanna körde på trots sina förkylningar. Men koreografin har spottats ut och imorgon kör vi nästa wohhooo!
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och idag har jag en sovgäst.
Agnes stannade på repet så det blir att hon sover över i Pite, mys säger jag!

Här nedan får ni lite bilder från radioredaktionen!
PouffiHanna!
Stort grattis igen och hoppas att du haft den bästaste dagen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0