Skönt rep!

Idag var det nice att repa. Nu känns det som att danserna inför 50-års festen sitter.
Det är ju lite läskigt att hjula i högklackade och hoppa ner i splitt och bära Emelie på ryggen när hon ska ta en snygg pose med bena i luften men vad sjutton, utmaningar, utmaningar...!
"Las Vegas" e ju min favorit för där snackar vi showjazz med hattar, käppar, kavajer ocn nätstrumpbyxor. Jag kommer nog förmodligen se så "sexig och sassy" ut som jag skulle vilja när jag har outfiten på mig, men dansen sveper en iväg och jag kommer förhoppningsvis ändå inbilla mig att jag är en "Las Vegas brutta" haha.
Nu har jag skrivit loggbok i all panik när jag fattade att den skulle vara inne idag.
But hey, jag jobbar bäst under press ;)
Puss vänner och ha en bäst helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0