Tisdag!

Sov lite oroligt inatt vilket gjorde att jag var EXTREMT trött kl.05.15 när jag skulle upp i Schellefte.
Men duscha hann jag och jag slängde i mig lite turkisk yoghurt hemma hos Agnes innan vi knatade till bussen.
Vi gick förbi Skellefteälv och jag fick bild på denna vackra vy!
Måste säga att jag verkligen beundrar tjejerna som pendlar varje dag.
Jag som inte är van var ju helt slut både igår kväll och idag morse efter resorna.
Sen var det dags för AuO och ni ser hur kluddrigt det är på blocket.
Innebär att jag haft en hel del moments under timmarna där jag behövt hålla mig vaken och det gör jag oftast genom att ta en klunk vatten, skruva på mig, och framförallt rita mina extremt kreativa bilder:
blommorna, hjärtan och molnen haha
Ha en bäst kväll alla!
kram

Kommentarer
Postat av: M

Tror din dåliga sömn beror på att min närvaro i form av sovsällskap saknas! ;)

2011-09-06 @ 23:36:10
URL: http://michaelabrandt.blogg.se/
Postat av: Marlene

<3

2011-09-07 @ 07:55:32
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0