Vill, vill, vill!

Det är ju så himla mycket jag vill just nu.
Dessvärre måste jag inse att inte tiden räcker till. Tvåan kommer som sagt att bli en utmaning men det finns så mycket extra jag vill ta på mig.
Jag vill fortsätta på gospeln, jag vill gå kursen introduktion till instrument, jag vill ta en extra kurs i dansträning, jag vill gå på tango, jag vill ta ännu en extrakurs i barnbalett, jag vill göra en audition, jag vill åka till USA med mami, jag vill ta göra tusen och en projekt med PDP.
Gaaaah, prioriteringar Marre!
Addar en awzm låt av Katie Melua, inget är svart eller vitt här i världen!
Katie Melua – Spider's Web
Puss vänner och ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0