Jazzmetodikredovisning och Photo shoot

Jag har spelat in min jazzmetodik idag! Så himla skönt att ha det gjort och kul också att undervisa och få feedback på det så småningom.
Tack till Ronja, Karro, Madde, Sofia, Jenny och Simone för att ni var med! Guld värt!!
Malin Borén filmade också, thank you lady!
Simone tog lite dansbilder på mig som hon ska ha med i ett spännande skolprojekt!
Tack för att jag får vara med Simone! Och stort tack till Johanna som var med och coachade! FINA människor!!!
Sen går också Dagens guldstjärna till Martin Nordin som kirrade pizza och batterier!!
(det här inlägget blev lite av ett tacktal men ibland får det bli så, förstå vilka fina peeps man har omkring sig ;))
Foto: Simone Orlander Arvola
Jag och Johanna i ateljen <3
PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0