Lovely kids!

Något av det bästa med min utbildning är att vi får vara på massa massa praktik.
Igår hade jag några övningar för frivilllig verksamhet och idag var jag på högstadiet.
Jag är helt såld och lyrisk över att få dela med mig av dansen till ungdomar.
Älskar när de i början är skeptiska och sedan i slutet är glada och tackar för lektionen för att de fått uppleva något så värt som dansen med stort D!
Jag ÄLSKAR oxå när man får oväntade frågor och ibland blir lite ställd och utmanad.
Det utvecklar mig som danslärare och som människa. Tack ni fina ungdomar för att jag fått dansa med er idag!
Bjuder på en bild från gospelfikat där Johanna bjöd på dessa otroligt goda muffinsarna.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0