THE NIGHT!

Så kom äntligen THE NIGHT!
I lördags rockade vi scenen på Challenge och det var sååå kul! Det går knappt att beskriva ruset man får av att dansa för en publik och att de uppskattar det de ser. Hände en hel del spännande grejer och det är bara stämning! Det var också väldigt kul att få göra något så pass utmanande och sexigt som Burlesque är! Ljuset var amazing och det är helt lovely att ännu en gång få jobba med ljusgurun Tomas Lindén. Efteråt var det bara att fira och parta natten lång! Längtar tills nästa gång jag får dansa på scen, vilket är mycket närmre i tiden än vad man kan tro ;)
Kvällens make: Empan och kvällens frisyr: Hanna, thank you ladies!
En av alla de coola ljusbilderna!!
Tack igen till ALLA inblandade, Challenge, mina dansgirlies och alla som kom och tittade!
<3

Kommentarer
Postat av: Thess

Du va så himla duktigt gumman! En äkta showare no doubt about it!!! ;D får ses snart! miss u!

2012-04-19 @ 22:27:30
URL: http://thesses.blogg.se/
Postat av: Marlene

Men åååh vad glad jag blir! tack:) Ja en del av mig kommer alltid va a showgirl, går liksom inte att förneka haha. Puss och massa kärlek, ses snart wiiieee

2012-04-19 @ 22:59:33
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0