Wiieeee!

Idag vaknade jag bara med en sådan härlig känsla.
Nog tror jag att det hjälper att solen skiner men allt känns så bra just nu!
Påsklovet e slut för min del men det är så mycket som jag har framför mig som jag gläds åt.
Mycket med skolan, och det kommer att bli tufft, men det är som att jag har kollen!
Sen är det också allt som har med dansen att göra. Burlesque, Havsbadet, dansexaminationerna (trust me, kommer säkert att få äta upp det sen men det är ju ändå för ens egen dansutveckling) och massa annat kuligt däremellan;).
Bjuder på en promenixbild från gårdagen!
Dax för Läsperiod 4 och den kommer att bjuda på sjukt mycket möjligheter!
kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0