Sommaren på Havsbadet!

I söndags slutade jag på Havsbadet och jag har verkligen haft en underbar tid därute där jag har träffat på fantastiska människor. Jag har fått göra lite av varje och showat en massa massa ;)
 
De tre kommande bilderna är med de finaste dansarna, Madde, Malin och Klara som gjorde denna resa oförglömlig!!
 
Madde, min sambo och Cowgirl!
 
 
Mollan min lilla Tingeling :)
 
 
My partner in crime Klara!
 
 
 
Bästa Showartisterna och ljudteknikern Mackan som ägde scenen varje gång!
 
 
Kommer att sakna Nimbys och Boris konstanta glädje och svettiga dräkter :)
 
 
Glassar i massor blev det både on- and off duty! :)
 
Kärlek till hela crewet inklusive, badet, receptionen, skeppet, restaurangen och alla andra fina ute på den
Norrländska Rivieran ;)
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0