Nyår wooop woop!

 
Idag är det nyårsafton woop woop!
 
Jag har kollat lite i bloggen och bara tänkt tillbaka på detta år.
 2012 har varit ett år som varit helt amazing!
 Nedan ser ni en liten, liten del av allt fint jag har fått vara med om!
 
 
JANUARI
Fick börja året med bror min i Florida.
 
 
FEBRUARI
Vi åkte med vår klass till Kiruna och besökte fantastiska Ishotellet för andra året i rad.
 
 
MARS
Allt handlade om Burlesqueshowen
Rep, koreografera och mera rep
 
 
APRIL
Jag fick åka till Karlstad och showa på Nöjesfabriken för Dröse & Norberg
 
 
MAJ
Jag fick hänga på skolans vägg då Simone gjorde en Visuell Gestaltning om mig :)
 
 
JUNI
Jag började mitt sommarjobb på Pite Havsbad och fick bland annat dansa på "Studio 54".
 
 
JULI
Jag fyllde 30 år i Rom!!
 
 
AUGUSTI
Jag var Phösare Matador!
 
 
SEPTEMBER
Vi uppträdde på Nordanågården i Skellefte med brudarna i klassen.
 
 
OKTOBER
Vi jobbade hårt för vår föreställning FUSION
 
 
NOVEMBER
Vi hade premiär med Christmas Extravaganza - Western Farm
 
 
 
DECEMBER
Vi fick spela in en dansfilm!
 
Kärlek vänner och Gott Nytt År!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0