Happy Thursday!

Idag startade min dag superfint!
Jag hade åk 4 som är de elever jag kommer att ha varje torsdag förmiddag i fem veckor.
De var huuuur gulliga som helst. Jag skojar inte när jag säger att deras ögon lös när de fick dansa. Längtar redan till nästa vecka när jag ska börja lära ut en koreografi wiiieee!
Imorgon är det Gospelkonsert och det ska bli megakul! så gött att sjunga gospel och kul med lite publik oxå. E ni i Pite så glid förbi Djupvikskyrkan kl.19. Det blir både vi, "Pite Gospel", som kör och "On Duty" som är amazing! Det är också så kul att få sjunga bredvid Chris igen på en låt, feels like old times:)
Ni som inte är i Norrbotten så måste jag bara upplysa om att vi verkligen har haft 28- idag. kallt fo sho!!
Foto: Linda Lundström från Solvik, VT-10
Puss finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0