Helgen!

I lördags hade jag en mysig dag hemma.
Träffade mysiga peeps och körde stenhårt med mina coreövningar nere på gymmet.
Städade lite och så vidare, bara mös.
Sen var jag på PDP:s Inside or outside the box?
Snygg föreställning med läckra koreografier! Superkul också att se samarbetet med livemusiker, hur coolt som helst. Grymt jobbat ladies och Rock 3!
Igår hade jag mina danskids i Umeå och det är riktigt kul att få undervisa dem. De hungrar efter dans och jag är den som får förmedla en liten del som bidrar till deras uppfattning av vad dans är. Hur kul som helst och givande!!
Nu ska jag göra mig lite snygg för det är måndag och jag är lite trött haha
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0