Jag, mys och gospel!

Nu är det jag och mys och The Voice.
Har repat på dagen inför Kiruna där vi kommer att dansa en jazz till Robyns "indestructible". Koreografen är vår lärare Johanna Hennix och den är riktigt fin och mysig att se på.
Sen var det massa kastanjetter och Sevillanas hela eftermiddagen. Ah just det, lite planering däremellan inför Ume i helgen:) SUPERtaggad är jag faktiskt!!
MEN det roligaste ändå är ju att det var gospelkonsert i Djupvikskyrkan och det var hur kul som helst! Tack till Maria, kompet, kören och alla som kom och tittade.
"On Duty" var oxå mycket svängiga och inspirerande att titta på :)
Nu ska jag kirra en kopp te, se klart på The Voice, packa, och soooova.
Så håller vi tummarna att det inte är några partyn/efterpartyn som dyker upp i grannskapet o stör min nattsömn haha Mitt nya liv har börjat fo sho ;)
Puss o natti vänner
ps. skulle va nice om kylan lade sig lite 32- är inte riktigt my style, 30 + är mycket trevligare haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0