Kreativitet it is!

Seminariet på AUO:n var faktiskt riktigt kul. Var längesedan en AUOlektion gick så snabbt.
Även om den första reaktionen var: Vaddå klippa o klistra? Så blev det sen kul för att man fick vara kreativ samtidigt som vi fick fram faktan ur boken vi precis har läst.
Sen har jag och Malin Morin planerat vår VFL lektion som vi ska ha med åk 9 i Kiruna och det känns superkul. Efter det så planerade jag lite inför min undervisning i Ume.
Jag hängde på kåren och fick nästan till en liten powernap.
Har också fått en liten sneakpeak på tjejernas rep inför föreställningen den 18:e feb med rockmusikerna. Kommer att bli fett!
and then.. fick jag och Sofia typ en privatlektion i balett, hur nice som helst!
Bjuder på en fin bild som vår grupp skapade på AUO:n :)
Han gubben längst till vänster är min fina docka som jag gjort. haha han hette Jussi och var 15, bodde med sin familj vid Luleälven i slutet på 1800-talet och han var kär i Anna som bodde 1,5 mil bort!
Imorn blir det KIRUNA, wohooo!
Puss och <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0