Mello del 4

Nu har det blivit en grej här att jag måste recensera efter varje deltävling.
Perelli var såå bra, hon var rosa, hade snygg scensättning och schyssta dansare. Dock var låten lite tråkig men tyckte absolut att hon borde ha kommit, åtminstone, till andra chansen. Jag hade tydligen bestämt randomly att jag skulle hålla på bidrag nr. två men när jag hörde det bidraget med Opa, så bestämde jag mig snabbt att det var inget jag kunde fortsätta hålla på  (sorry Maria ;)).
Sen kom han, fantastiska Danny och jag vet! Sången var verkligen inte bra MEN vi vet att Danny KAN sjunga. Han måste ha varit förkyld eller så hade han bara kass medhörning vad vet jag. SÅ jag är mer än nöjd att han fick en direktbiljett till Globen. Vilken bra dans och ljuseffekter.
Har jag sagt förut att jag verkligen är megaimpad av schlagerns satsning på dansen ;)? säger det igen, Sååå himla kul är det!
Nu ska jag chilla folks, må gott i festivalyran för det gör jag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0