Poweronsdag!

Jag har haft en suuuuper effektiv dag, en riktigt poweronsdag!
Men istället för att rabbla upp allt jag gjort så ska jag nämna 5 saker jag är tacksam över just idag!
1. Jag är tacksam över att jag har fått dansa balett och modernt och att jag känner att jag fortfarande utvecklas.
2. Jag är tacksam över att jag äntligen börjat få längre hår (har tagit sin tid att växa ut)
3. Jag är tacksam över att Christopher och Cecilia har hjälpt mig med stämrep.
4. Jag är tacksam över att jag går i en skola som har sjukt fina danssalar som ger mig inspiration till min planering.
5. Jag är tacksam över att jag har varit sprallig och skrattat massa idag!

Kärlek vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0