Chill e bra!

Idag finns det så mycket jag vill skriva om att jag inte vet vart jag ska börja.
Tankar som snurrar är att värdesätta sig själv, att lyssna på sin kropp, att våga och att finnas där för andra men aldrig glömma bort den man är. Vart man står, vad man tror på och allt som hör därtill.
Jag är taggad inför framtiden och det har jag varit ett bra tag, men tror nog att min överpeppness också gjorde så att mr. Cold fick tag i mig och gav signaler om att chilla ett snäpp.
Chilla e bra, men JÄTTESVÅRT haha!
Jag vill dansa nu! Igår och hela, hela tiden, men det kommer. Jag laddar nu inför Ume och jag ska undervisa i lagom tempo, men jag ska tamigsjutton undervisa.
Puss alla and keep on dancing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0