En helt vanlig måndag!

Denna måndag har jag varit så pepp, gillar att vara helt fri från baciller och få köra all in:)
Haft både balett och golvteknik, två motpoler som båda är svåra men ack så nyttiga.
Jag och golvet har kommit ifrån varandra lite under jullovet. Kändes lite spretigt när jag och min rumpa försökte göra smidiga övergångar över golvet och jag älskar när läraren sa:
ge er hän till golvet, det kommer inte att döda er, det är ett med er...
hm...tänkte jag...  men all in var det ju och jag gav mig hän, och vi blev INTE ett haha. Vi var två och hade helt olika viljor, men snart vetni... soon I will make the floor to become my best friend again mohahahaha
Sen har vi också haft ett mycket långt samtal om Kethupens livscykel på AuO:n. Det är fascinerande hur lääääänge man kan snacka om Ketchup och hur man kan stycka sönder det bit by bit till atomnivå.
Men jag ska verkligen börja käka mosade hemodlade tomater med lite sötningsmedel på haha, om man nu absolut MÅSTE ha Ketchup.
Nej men skämt åsido, hållbar utveckling är en bra grej och det är ett intressant ämne, bara att AUOföreläsningar kommer alltid att vara AUOföreläsningar;)
Nu ska jag lägga mig i min säng och plugga lite på hur damerna hade det här uppe i norrbotten back in the days:)
Puss o kram ses på ssscchhhtaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0